Klauzal Residence Kft.

Céginformáció

Klauzal Residence Kft.

• A TriHolding csoport 2000 óta van jelen a közép- és kelet-európai ingatlanpiacon, az eltelt évek alatt a térség egyik vezető ingatlanfejlesztési csoportjává fejlődött. A TriHolding változatos portfólióval rendelkezik: a lakóingatlan-fejlesztésektől kezdve a hoteleken és irodákon át a logisztikai célokat szolgáló ingatlanokig.

• Az eddig megvalósult TriHolding projektek kiemelkedő profitot és értéknövekedést, valamint elismerést eredményeztek, ezenkívül a minőségnek, szakszerűségnek és megbízhatóságnak köszönhetően kitűnő hírnévnek örvendenek. A magas színvonalú beruházásokat számos szakmai díjjal is jutalmazták.

• A TriHolding mindig is úttörője volt az ingatlanpiacnak. Az elmúlt 15 év alatt teljesen új koncepciót alakított ki, és olykor új városrészeket hozott létre, az elsők között valósított meg belvárosi fejlesztéseket, mindemellett különös figyelmet fordítva a műemlék jellegű házak rekonstrukciójára, megóvására is. Többek között a Cézár-Ház, a Kleopátra-Ház, a Római Kert, a Marina Part, a Heléna-Ház, a Király udvar, Léda-Ház, a Ház a Szinyei Merse utcában és a Gozsdu udvar épületegyüttesek fejlesztője is a TriHolding volt. Ám a TriHolding nemcsak az ingatlanpiacon, hanem a szolgáltatási szektorban, így a személy-és vagyonvédelemben, a takarítói üzletágban, valamint a távközlési piacon is jelen van, folyamatosan figyelemmel kísérve a szolgáltatások területén jelentkező újabb befektetési lehetőségeket. A TriHolding a közelmúltban kiterjesztette tevékenységét, így Magyarország mellett már Romániában is aktív szereplője a fejlesztéseknek.

Klauzal Residence Kft. fejlesztései

Kapcsolat

Klauzal Residence Kft.

Portfolio Ingatlan
18 hónapot is elvehet az életünkből a szennyezett levegő: kampányt indított a Fővárosi Önkormányzat

18 hónapot is elvehet az életünkből a szennyezett levegő: kampányt indított a Fővárosi Önkormányzat

A Fővárosi Önkormányzat szemléletformáló kampányt indított a levegő tisztaságának fontosságáról és a fűtési szezonban követendő helyes gyakorlatokról. A kampány részeként online felületet is létrehoztak, ahol környezettudatos fűtési megoldásokról tájékozódhatnak az érdeklődők - tájékoztatta a  Budapest Brand nZrt. a Portfolio-t.